sobota, 8 stycznia 2011

17.

Dzisiejszy dzień spędziłam na przeglądaniu blogów, znalazłam wiele ciekawych osobowości, które faktycznie wyróżniają się stylem, a już na pewno osobowością.
Znalazłam też kilka znajomych twarzy, o których nie miałam pojęcia, że prowadzą swoje pamiętniki związane z modą w Internecie. Przeglądnęłam też gazety szukając butów na studniówkę, ale jak na razie nie znalazłam odpowiednich.
Ach, lubię soboty!
W tym poście przedstawiam Wam moją siostrę w kurtce z sh, którą byłam zachwycona! Nie dość, że jest ciepła, to jeszcze jedyna w swoim rodzaju!









kurtka: sh - 40zł

4 komentarze:

  1. A mi się bardzo podoba bluzka i kubek z Audrey. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę eyelinery bo jednak taka kreska jest bardziej ... kreskowa.
    Kredki czasami też używam ale ten sentyment do eyelinerów ..ach .. !
    Kurtka mi się bardzo podoba . To taki rookie style.
    I nie ma nic piękniejszego niż Vogue na pościeli <3. Mnie mama przywiezie z Rosji może 2 numery , a tak to zbieram tutaj w polsce na francuskiego i amerykańskiego . Cały czas mam kupować , ale kupuję ciuchy i kosmetyki , że zawsze mi brakuje pieniędzy na vogue . Czas przyoszczędzić i kupić coś sensownego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kurtka =)

    &zgadzam się z tobą =)
    Lady Gaga jest cudowna ;)
    <3 Pozdrawiam <3 ;**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - za każdy wpis, za pochwałę i konstruktywną krytykę, która buduje nowe spojrzenie na moją wyobraźnię :)

Thank You for every comment,
xoxo

Kontakt: xshelbeyx@gmail.com
Obrazek z nagłówka: [link]