sobota, 25 grudnia 2010

13. Gwiazdorr


Tematem przewodnim mojej koszulki jest gwiazdka z cekinów. To tak w sumie na czasie ;) Kosztowała mnie ona 4 złote, a sprawiła bardzo dużo radości, kiedy ją znalazłam, może nie widać, ale jest naprawdę śliczna mimo tego, że nie lubię świecących rzeczy.
Świąteczny nastrój upływa miło i spokojnie, ale już czuję, że zjadłam i tak zbyt dużo jak na swoje możliwości. Życzę wszystkim Blogerkom spełnienia marzeń i rozwoju w świecie mody!

Mimo tego, że już mało czasu pozostało do ich końca:
Wesołych Świąt!






ps. Co znalazłyście pod choinką?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję - za każdy wpis, za pochwałę i konstruktywną krytykę, która buduje nowe spojrzenie na moją wyobraźnię :)

Thank You for every comment,
xoxo

Kontakt: xshelbeyx@gmail.com
Obrazek z nagłówka: [link]